Stiai ca TOATE anvelopele PIERD presiune – Afla si tu de ce ?

Stiai ca TOATE anvelopele PIERD presiune – Afla si tu de ce ? Cei mai multi dintre noi creadeam ca anvelopele pierde din presiunea proprie doar daca acestea sunt taiate sau gaurite. Daca lucrurile ar sta asa atunci nu ar mai trebui sa controlam in mod regulat presiunea din cauciucuri si sa umflam cauciucurile periodic pentru a avea presiunea corecta.

Stiai ca TOATE anvelopele PIERD presiune – Afla de ce ?

 

Cei mai multi dintre noi creadeam ca anvelopele pierde din presiunea proprie doar daca acestea sunt taiate sau gaurite. Daca lucrurile ar sta asa atunci nu ar mai trebui sa controlam in mod regulat presiunea din cauciucuri si sa umflam cauciucurile periodic pentru a avea presiunea corecta.

Scaderea presiunii din cauciucuri are destul de mare importanta in ceea ce priveste siguranta rutiera dar si asupra consumului de combustibil. De retinut faptul ca este important sa controlam in mod regulat  ce presiune au anvelopele de la masina si sa facem corectiile necesare atunci cand este cazul.

Presiunea poate scadea in mod normal cu maxim 0,1 bari pe luna din cauza fapului ca acele particulele fine de oxigen ies din cauciuc afara  in mod natural prin mebrana sa. Anvelopele vor pierde presiune fie ca sunt anvelope de vara, anvelope de iarna sau anvelope all season. Orice tip de anvelopa vrei sa cumperi, de vara sau de iarna, dar si anvelope off road gasesti aici  https://www.vadrexim.ro/anvelope-off-road-4×4-mud-terrain.html .

 

Cauzele cel mai des intalnite pentru care anvelopele pierd presiune

 

Acestea ar putea fi: trecerea in mod natural a aerului sub presiune prin structura anvelopei, deformari ale jantelor, taieturi, intepaturi, urme de rugina pe janta, alte cauze cum ar fi o valva defecta.

Asadar anvelopele pot pierde din presiune intodeauna atunci cand acestea prezinta taieturi sau crapaturi, intra ceva in ele sau sunt taiate. Daca vezi ca ai un cauciuc care se dezumfla mai repede decat celelate 3, acest lucru poate sa fie datorat unei mici intepaturi pe unde aerul iese incet. Atunci cand una dintre anvelopa este afectata pe partea flancului, trebuie ca acel cauciuc sa fie schimbat pentru ca deteriorarile de orice tip pe partile laterale sunt imposibil de reparat in siguranta.

 

Daca vorbim de varsta anvelopelor, atunci trebuie sa stii ca aceasta este unul dintre factorii importanti de care sa tii cont, un factor independent de kilometrajul vehiculului. Astfel ca, se intampla foarte des  ca autovehiculele care nu au circulat de multa vreme sa aiba anvelopele dezumflate, acestea putand avea unele crapaturi, in timp ce cauciucul poate deveni mai poros.

 

In concluzie,

Toate cauciucurile pot pierde din presiune, indiferent de calitatea acestora, daca sunt sau nu premium, indiferent de marca, iar acest lucru are un impact foarte important asupra sigurantei cat si asupra longevitatii si consumului de carburant. Trebuie ca presiunea sa fie verificata in mod regulat si, daca este cazul, aceasta sa fie reglata. Mai multe daca vrei sa afli despre aceste lucruri citeste aici.