Daca ai un website sau o afacere online si doresti dezvoltarea acestora, atunci probabil deja ai inceput sa inveti si sa aplici principii SEO. Dupa cum bine stii, nu poti face nimic fara SEO in mediul online – mai ales daca vrei sa cheltui cat mai putine fonduri pe reclame platite si sa te bazezi mai mult pe trafic organic.
Evident, intrebarea principala este cand anume ar trebui sa angajezi o agentie SEO? Mai exact, care sunt semnele care ar trebui sa iti dea de inteles ca nu te mai poti descurca singur cu acesta parte a afacerii tale?
Atunci cand vizibilitatea ta in Google nu iti mai ofera oportunitati de crestere
Desigur, exista o limita cand vine vorba de aplicarea si implementarea principiilor SEO – tu, personal, nu iti poti compara eforturile, cunostintele si resursele cu cele ale unei agentii SEO profesioniste. Astfel, chiar si dupa numeroase runde de optimizare SEO, website-ul tau poate ramane blocat pe a treia sau a patra pagina Google.
Daca lucrurile nu se imbunatatesc, ai nevoie de o agentie SEO. Aceasta dispune de toate cele necesare pentru a te duce pe prima pagina.
Atunci cand website-ul tau este greu de navigat
Chiar daca ai o tema responsive si intuitiva, exista mereu erori, redirectionari si pagini cu erori care pot ingreuna experienta utilizatorului. In functie de tipul website-ului pe care il administrezi, rezolvarea acestora poate fi mai grea sau mai usoara.
Totusi, daca ai un magazin online, atunci te poti astepta ca aceste lucruri sa fie dificil de rezolvat. In schimb, poti apela oricand la o agentie SEO si la programatorul acesteia pentru putin ajutor. De altfel, este mult mai usor si chiar eficient din perspectiva costurilor sa faci acest lucru decat sa te apuci sa inveti programare.
Atunci cand doresti ca lucrurile sa fie facute ca la carte de la inceput
Dupa cum probabil stii, optimizarea unui site cu o vechime de 1-2 ani si pe care au fost incercate numeroase plugin-uri si strategii SEO implica destula munca in plus daca decizi, in cele din urma, sa colaborezi cu o agentie SEO.
Poti evita acest lucru chiar acum daca proiectul tau este abia in faza initiala si apelezi la o agentie pentru a se ocupa de acel initial setup. Chiar daca ajungi sa nu mai colaborezi cu agentia respectiva pe viitor, munca realizata de echipa SEO va ramane acolo – si va fi una de exceptie daca alegi sa colaborezi cu profesionisti!
Este o agentie SEO cu adevarat de ajutor?
Evident – nici nu se pune problema! O astfel de agentie vine la pachet cu servicii, cunostinte, instrumente si resurse pentru a-ti duce afacerea pe prima pagina Google. Daca dispui de fondurile necesare, dar mai ales cunosti potentialul unor servicii SEO de calitate, ar fi pacat sa nu apelezi la SEO realizat in mod profesionist.
Daca vrei sa afli mai multe despre cum functioneaza acesta, programeaza chiar acum o intalnire cu expertii SEO ai agentiei The Markers – agentie cu servicii complete de marketing digital si care este all-in pentru tine si pentru afacerea ta!